یوونتوس قید به خدمت گرفتن مهاجم بارسلونا را زد؟

یوونتوس قید به خدمت گرفتن مهاجم بارسلونا را زد؟

خبرگزاری فوتبالی - در روز های اخیر و پس از اینکه رونالد کومان به لوئیس سوارز گفته بود که جایی در پروژه‌ی جدید بارسلونا نخواهد داشت، مهاجم اروگوئه‌ای به دنبال پیدا کردن تیم جدیدی بود و از یوونتوس به عنوان اصلی ترین گزینه نام برده می‌شد. سوارز در آستانه‌ی پیوستن به جمع بیانکونری‌ها بود اما در گرفتن پاسپورت ایتالیایی به مشکل خورد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسید که سوارز در آستانه‌ی پیوستن به یوونتوس قرار گرفته است اما در گرفتن پاسپورت به مشکل خورد. همین مسئله موجب شد تا رفتن مهاجم اروگوئه‌ای به یوونتوس سخت شود چرا که او نمی‌تواند در موعد مقرر مدارک را تکمیل کند و پاسپورت خود را بگیرد. پیرلو درباره‌ی سوارز در کنفرانسی مطبوعاتی گفت:" گرفتن پاسپورت ایتالیایی مدت زمان زیادی طول می کشد ، بنابراین بعید است سوارز بتواند مهاجم یووه شود."

به گفته‌ی گاتزتا دلو اسپورت، با این حرف هایی که پیرلو مطرح کرده است، به نظر می‌رسد که دیگر لوئیس سوارز هدف بیانکونری ها نیست و در حال حاضر یوونتوس به دنبال به خدمت گرفتن ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم است. مشکلی که برای سوارز پیش آمد، مربوط به این قضیه بود که یوونتوس سهمیه‌ی بازیکنان غیر اروپایی خود را پر کرده است و سوارز اگر می‌خواست به این باشگاه برود باید تابعیت ایتالیایی می‌گرفت.

1470