داغ شدن تنور شایعه پیوستن سوارز به یوونتوس؛ مهاجم بارسلونا به ایتالیا رفت!

داغ شدن تنور شایعه پیوستن سوارز به یوونتوس؛ مهاجم بارسلونا به ایتالیا رفت!

خبرگزاری فوتبالی – لوئیس سوارز برای حضور در امتحان زبان ایتالیایی به این کشور رفت.

به گزارش فوتبالی، زمانی که کومان روی نیمکت بارسلونا نشست به سوارز اطلاع داد که در برنامه‌های فصل آینده او جایی ندارد و میتواند به دنبال تیمی جدید برای خود بگردد. سوارز هم با توجه به پیشنهاد یوونتوس ترغیب شد به این تیم بپیوندد اما این انتقال در حد گمانه زنی باقی ماند زیرا سوارز پاسپورت ایتالیایی نداشت و مدارک مربوط به ثبت نام او به عنوان یک بازیکن اروپایی برای یوونتوس در لیگ قهرمانان آماده نبود.

حالا اما باز هم تنور این انتقال داغ شده و سوارز که برای حضور در کشور ایتالیا و گرفتن مدرک شهروندی باید امتحان زبان سطح B1 را بگذراند طبق گفته مگازتا دو اسپورت و توتومرکاتووب سوارز که در تمرین صبح روز پنجشنبه بارسا حضور داشت ساعت ۱۳:۱۵ از طریق یک پرواز خصوصی در فرودگاه ال پرات بارسلونا به پروجیا رفته تا امتحان زبان برای گرفتن مدرک شهروندی را همین امروز پشت سر بگذارد. با وجود آن‌ که هیچ خبر رسمی مبنی بر توافق او و باشگاه تورینی شنیده نشده اما احتمال می‌رود امتحان زبان سوارز یک قدم در راستای انجام مراحل انتقالش به یوونتوس باشد.

اتلتیکو مادرید و پاریسن ژرمن هم دیگر تیم‌هایی بودند که نامشان اطراف سوارز شنیده می‌شد اما اگر قرار باشد او از بارسا جدا شود احتمالا مقصدش یوونتوس خواهد بود.

1101