رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن می‌ماند/ سوء تفاهم با محمدی رفع شد!

رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن می‌ماند/ سوء تفاهم با محمدی رفع شد!

خبرگزاری فوتبالی- عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: رحمان رضایی به عنوان سرمربی به کارش در تیم فوتبال ذوب آهن ادامه می‌دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، رسول کربکندی درباره انتخابش به عنوان عضو جدید هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: چند روز پیش مدیرعامل کارخانه ذوب آهن از من دعوت به همکاری کرد و بنده هم قبول کردم. انتظار از هیات مدیره جدید بالا است و کار سختی داریم. امیدواریم بتوانیم به پیشرفت تیم و شرایط با ثبات برسیم.

وی ادامه داد: یک جلسه کلی و معارفه با حضور دیگر اعضای هیات مدیره برگزار شد. در جلسات بعد باید بیشتر برای فوتبال وقت بگذاریم. مربی تیم که تعیین شده است و چند بازیکن جدید هم به تیم آمده اند. اکثر بازیکنان فصل قبل نیز ماندنی شده اند.

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب آهن در خصوص جدایی بازیکنان کلیدی چون دانیال اسماعیلی فر، احسان پهلوان و محمد نژادمهدی تصریح کرد: قرار است توضیح بیشتر درباره شرایط تیم توسط مدیرعامل یا سخنگوی باشگاه ارائه شود. تا جایی که می دانم چند بازیکن رفته اند و چند بازیکن جدید هم جذب شده اند. ضمن اینکه بازیکنان جوان خوبی هم داریم و امیدواریم برای فصل بعد به کار گرفته شوند. 

کربکندی با اشاره به حضور رحمان رضایی در ذوب آهن به عنوان سرمربی یادآور شد: رضایی به کارش در ذوب آهن ادامه خواهد داد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا جدایی هادی محمدی مدافع ذوب آهن هم از این تیم قطعی شده است؟ اظهار کرد: گویا محمدی درخواست جدایی داشته ولی به نتیجه نرسید.

کربکندی که فصل گذشته به خاطر اختلاف با جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از ریاست سازمان فوتبال این باشگاه استعفا کرده بود، درباره همکاری مجدد با محمدی هم گفت: من یک ذوب آهنی هستم و دوران فوتبالم و بیشتر دوران مربیگری ام را در این باشگاه سپری کرده ام. سوء تفاهماتی بود که برطرف شد و در حال حاضر تمام اعضای هیات مدیره همدل هستند.

7474