سوال روز/ مدیران ذوب آهن از رحمان رضایی حمایت می‌کنند؟

سوال روز/ مدیران ذوب آهن از رحمان رضایی حمایت می‌کنند؟

خبرگزاری فوتبالی- تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در لیگ بیستم تحت هدایت رحمان رضایی وارد مسابقات شد اما نتایج این تیم در 5 هفته ابتدایی اصلا قابل قبول نبوده است.

به گزارش فوتبالی، ذوب آهن در چند سال اخیر همواره شرایط پرنوسانی داشته و تغییرات زیادی در بخش مدیریتی و فنی این تیم ایجاد شده است و نتایج این تیم در 5 هفته ابتدایی لیگ بیستم هم نمی تواند مورد قبول هواداران و مدیران این باشگاه باشد.

ذوب آهن در هفته اول لیگ بیستم با نتیجه 2-2 در خانه مقابل فولاد خوزستان متوقف شد. در هفته دوم شاگردان رضایی در تبریز برابر ماشین سازی به تساوی یک - یک رسیدند و در بازی با پیکان در هفته سوم بازهم یک تساوی نتیجه کار شاگردان رضایی بود. آنها در بازی هفته چهارم در آبادان با نتیجه یک - صفر برابر تیم صنعت نفت شکست خوردند و بعد از آن بیماری کرونا ذوبی ها را غافلگیر کرد و تست کرونای17 بازیکن این تیم پیش از بازی روز گذشته آنها در هفته پنجم برابر شهرخودرو مثبت اعلام شد اما سازمان لیگ بازی ذوب آهن و شهرخودرو را لغو نکرد.

رضایی در بازی دیروز هم با نتیجه2-0 برابر مهدی رجمتی و شهرخودرو شکست خورد و این تیم در حال حاضر اصلا شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد. همین موضوع باعث ایجاد شایعاتی مبنی بر قطع همکاری مدیران ذوب آهن با رضایی شده است و باید دید مدیران این تیم بعد از 3 تساوی و 2 شکست از رضایی حمایت می کنند یا دنبال مربی دیگری می روند. 

9697