یحیی برنده ۴ تقابل مقابل سعودی ها با پرسپولیس و ذوب

یحیی برنده ۴ تقابل مقابل سعودی ها با پرسپولیس و ذوب

 خبرگزاری فوتبالی- یحیی گل محمدی با آماری که  به عنوان سرمربی در برابر تیم های عربستانی به نمایش گذاشت به کابوس سعودی ها تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، سرمربی قرمزها در حالی برای دومین بار متوالی موفق به شکست التعاون عربستان شد که پیش از این دو بار نیز با ذوب آهن، النصر عربستان را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شکست داده بود تا آمار بردهای خود را برابر تیم های عربستانی به 4 پیروزی برساند.

تیم یحیی که با شروع این مسابقات تغییرات زیادی را بعد از سالها در ترکیب اصلی خود مشاهده می کرد و جدایی ستاره های این تیم مانند بیرانوند، ترابی و علیپور موجب انتقادات و دلخوری یحیی از مدیریت باشگاه شده بود اما هیچکدام از اینها مانع عملکرد خوب یحیی برابر تیم های عربستانی نشد و پرسپولیس با دو برد برابر التعاون به صدر جدول گروه C  مسابقات لیگ قهرمانان آسیا رسید تا خود را برای نبرد سخت برابر الدحیل آماده کند.

یحیی گل محمدی با دو برد ارزشمند و کسب شش امتیاز در بازی رفت و برگشت برابر حریف سعودی حالا امیدوارتر از همیشه به ادامه مسابقات نگاه می‌ کند تا با کسب نتایج خوب همراه با پرسپولیس به دور بعد مسابقات صعود کند.

7655