شوک دوم به استقلال/ تهدید میلیچ به فسخ قرارداد!

شوک دوم به استقلال/ تهدید میلیچ به فسخ قرارداد!

خبرگزاری فوتبالی- هرویه میلیچ، مدافع-هافبک کروات استقلال این باشگاه را تهدید به فسخ قراردادش کرده است.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش خبرگزاری تسنیم با انتشار نامه شیخ دیاباته، مهاجم و آقای گل استقلال، تهدید به فسخ قرارداد این بازیکن با باشگاه به دلیل عدم دریافت مطالباتش را رسانه‌ای کرد. (اینجا بخوانید.)

خبری که در آستانه شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا، بعد از منتفی شدن حضور استراماچونی، به فاصله اندکی دوباره هواداران استقلال را شوک زده کرد.

دیاباته تنها خارجی استقلال نیست که مطالباتش را دریافت نکرده و میلیچ هم در شرایط مشابهی قرار دارد.

براساس اخباری که به خبرنگار فوتبالی رسیده، بازیکن اهل کرواسی هم مانند دیاباته به باشگاه استقلال نامه زده و این باشگاه را تهدید به فسخ قراردادش کرده است. البته در صورتی که تا پایان موعد مقرر مطالباتش را دریافت نکند.

میلیچ 6 ماه است از استقلال حقوق نگرفته و باشگاه استقلال را تهدید کرده که در صورت عدم واریز مطالباتش، بعد از بازی‌های آسیایی این تیم را ترک خواهد کرد.

استقلال که حدود یک ماه پیش نایب قهرمان لیگ شد، دربی را برد و پرسپولیس را از جام حذفی کنار زد، حالا در عمق بحران فرو رفته است.

این تیم که با از دست دادن جام حذفی در فینال مقابل تراکتور، جدایی فرهاد مجیدی و منتفی شدن حضور آندره‌آ استراماچونی پیش از این از اوج به زیر کشیده شده بود، حالا فقط جدایی دو ستاره بی چون و چرای فصل گذشته‌اش را کم دارد تا سونامی ناکامی، هواداران این تیم را با خود ببرد. 

باید صبر کرد و دید تکلیف واریزی حقوق این دو بازیکن به کجا ختم می‌شود و آیا میلیچ و دیاباته از استقلال می‌روند یا خیر.

7413