مهاجم باتجربه‌ اسپانیایی راهی اینتر می‌شود؟

مهاجم باتجربه‌ اسپانیایی راهی اینتر می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باشگاه اینتر به جذب فرناندو یورنته، مهاجم باتجربه‌ی اسپانیایی، که در حال حاضر عضو باشگاه ناپولی است علاقه دارد. یورنته که در حال حاضر 35 ساله است تجربه‌ی زیادی در باشگاه های اسپانیایی، انگلیسی و ایتالیایی دارد.

به گزارش فوتبالی، گفته می‌شود که باشگاه اینتر به فرناندو یورنته به چشم یکی از اهدافش در این پنجره‌ی نقل و انتقالاتی نگاه می‌کند و او را مهاجمی ایده‌آل برای قرار گرفتن در جمع نراتزوری ها می‌داند. این مهاجم اسپانیایی قصد دارد که فوتبالش را در لیگ ایتالیا ادامه دهد و آنتونیو کونته هم به او علاقه دارد و در صورت ارائه‌ی پیشنهاد رسمی از سوی اینتر، این انتقال می‌تواند نهایی شود. به گفته‌ی توتو اسپورت، اینتر می‌خواهد دستمزدی 2.5 میلیون یورویی برای فرناندو یورنته در نظر بگیرد و از طرفی با پرداخت مبلغی اندک او را از ناپولی جدا کند. باشگاه ناپولی در حال حاضر ویکتور اوسیمن را جذب کرده و آندره پتانیا را در ترکیب خود به عنوان مهاجم دارد و می‌خواهد فرناندو یورنته و آرکادیوش میلیک را به فروش برساند.

فرناندو یورنته بین سال‌های 2013 تا 2015 در یوونتوس توپ می‌زد. البته فرناندو یورنته پیش از پیوستن به جمع بیانکونری ها از سال 2005 تا 2013 در اتلتیک بیلبائو بود و به نوعی اسطوره‌ی این تیم محسوب می‌شد.

1470