انتقام یک هوادار مارسی از نیمار: با پیراهنش کفش پاک می‌کنند!

انتقام یک هوادار مارسی از نیمار: با پیراهنش کفش پاک می‌کنند!

خبرگزاری فوتبالی - نیمار ستاره برزیلی پاریسن ژرمن پس از درگیری با آلوارو گونزالس بازیکن مارسی به شدت در میان هواداران تیم المپیک منفور شده است.

به گزارش فوتبالی، نیمار پس از درگیری با بازیکنان مارسی و پس گردنی زدن به آلوارو گونزالس با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد و ممکن است که با چهار تا هفت جلسه محرومیت مواجه شود. نیمار در پایان بازی مدعی شد که بازیکن مارسی به او توهین نژادپرستانه کرده است البته بازیکن اسپانیایی این ماجرا را تکذیب کرد و حتی هواداران مارسی تصاویری از لبخوانی نیمار در حین بازی منتشر کردند که فحش ها و توهین های ژشتی را نثار آلوارو گونزالس می کند.

هواداران مارسی به هیچ وجه دل خوشی از نیمار ندارند و حالا امروز تصاویری از یک فروشگاه لوازم ورزشی در شهر مارسی منتشر شده است که صاحب این فروشگاه برای این که از نیمار انتقام بگیرد، پیراهن وی را مقابل در فروشگاه انداخته تا هر کسی که وارد می شود در ابتدا کفش هایش را با لباس بازیکن برزیلی پاک کند. به هر صورت نیمار همیشه شخصیت جنجال سازی در دوران فوتبالش بوده و در تیم های قبلی خود یعنی بارسلونا و همچنین تیم ملی برزیل هم این را نشان داده و حالا حاشیه ها گریبانگیرش در لیگ فرانسه شده اند.

4125