مانچینی: هدف ما قهرمانی در اروپاست حتی اگر مدعی اصلی نباشیم

مانچینی: هدف ما قهرمانی در اروپاست حتی اگر مدعی اصلی نباشیم

خبرگزاری فوتبالی - روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که هدف آن‌ها در رقابت های جام ملت های اروپا که در تابستان آینده برگزار خواهد شد باید قهرمانی باشد. در واقع این دوره از جام ملت های اروپا یا همان یورو 2020 قرار بود که اوایل همین تابستان برگزار شود اما به علت شرایطی که به خاطر شیوع ویروس کرونا پیش آمده بود، برگزاری این دوره از جام ملت های اروپا به تابستان 2021 موکول شد.

به گزارش فوتبالی، روبرتو مانچینی قهرمانی در مسابقات یورو را هدف اصلی تیم ملی ایتالیا می‌داند. لاجوردی پوشان در آخرین بازی‌شان مقابل تیم ملی هلند با نتیجه‌ی یک بر صفر به پیروزی رسیدند. سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره‌ی اهدافی که این تیم در یک سال آینده خواهد داشت، در گفتگو با TgPoste گفت:" ما برای پیروزی و قهرمانی پیش می‌رویم ، ایتالیا باید همیشه پیروز شود، حتی اگر به نظر نرسد که جزو تیم های مدعی باشیم. با این وجود هدف ما رسیدن به بهترین نتیجه است."

مانچینی درباره‌ی نیکولو زانیولو که به تازگی با مصدومیتی شدید مواجه شده، گفت:" چند روز پیش با او صحبت کردم ، امیدواریم که هرچه سریعتر او را دوباره ببینیم. یک پسر جوان است و وقت زیادی دارد تا بهبود یابد و برای مسابقات اروپایی به جمع ما بپیوندد."

1470