ادامه بدخلقی کومان با سوارز؛ مهاجم اروگوئه ای باز هم خط خورد

ادامه بدخلقی کومان با سوارز؛ مهاجم اروگوئه ای باز هم خط خورد

خبرگزاری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا سر حرف خود ماند و اسم لوئیز سوارز را برای  بازی امشب مقابل ژیرونا خط زد.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که منتفی شدن انتقال سوارز به یوونتوس باعث شده بود تا احتمال ماندن مهاجم اروگوئه ای در نیوکمپ قوت بگیرد اما مربی هلندی به نظر می رسد که در این مورد حاضر نیست که عقب نشینی کند. در حقیقت کومان به هیچ وجه سوارز را نمی خواهد و به این بازیکن توصیه کرده تا تیم جدیدی برای خود پیدا کند. 

در حال حاضر سوارز یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد که انتظار دارد تا کاتالان ها دستمزد فصل آینده اش را بپردازند و قراردادش را فسخ کنند تا با خیال راحت به هر باشگاهی که بخواهد ملحق شود. اخیرا از اتلتیکو مادرید و پی اس جی به عنوان مشتریان وی اسم برده شده است

رافینیا که تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد هم شرایط مشابهی دارد و او هم در لیست قرار نگرفت. فاتی و اومتیتی به علت مصدومیت و پیانیچ به علت عدم آمادگی بدنی در لیست قرار نگرفتند. ویدال هم که منتشر انتقال به اینت راست در لیست حضور ندارد.

لیست کامل بارسلونا برای بازی امشب بدین شرح است: نتو، اینیاکی پنیا، آرنائو تناس، سمدو، پیکه، سرجیو بوسکتس، گریزمان، مسی، دمبله، لنگله، جوردی آلبا، بریتویت، سرجی روبرتو، دی یونگ، جونیور، کوتینیو، آلنیا، ترینکائو، پدری، ریکی پوچ، کوئنکا و کنراد.

4125