شرط حضور نوری در استقلال؛ قرارداد ریالی

شرط حضور نوری در استقلال؛ قرارداد ریالی

خبرگزاری فوتبالی- توافق احتمالی استقلال با الکساندر نوری به یک شرط مهم بستگی دارد.

به گزارش فوتبالی، بعد از منتفی شدن بازگشت آندره‌آ استراماچونی به استقلال، از الکساندر نوری به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری این تیم نام برده می‌شود. مربی‌ای که طی روزهای گذشته از کار در لیگ برتر استقبال کرده و گفته اگر پیشنهاد خوبی از فوتبال ایران داشته باشد حتما آن را بررسی خواهد کرد.

در چنین شرایطی و طبق گفته عضو هیات رئیسه سازمان لیگ، استقلال در صورت توافق با این مربی ایرانی آلمانی باید او را راضی کند که قراردادش را به شکل ریالی ببندد.

صادق درودگر که طی روزهای گذشته به خاطر صحبتهایش درباره استراماچونی حسابی خبرساز شده بود، درباره همکاری احتمالی استقلال با نوری به ایران‌ورزشی گفته: الکس نوری، یک مربی ایرانی است و قطعاً می‌تواند با باشگاه استقلال قرارداد ببندد. این باشگاه اما باید به این نکته توجه داشته باشد که در کنار ایرانی بودن سرمربی باید به دلاری یا ریالی بودن قرارداد هم توجه کنند چرا که براساس این قانون قرارداد دلاری به طور کامل ممنوع شده است. حتی اگر بازیکن یا مربی، ایرانی هم باشد باز هم باید قرارداد ریالی ببندد. در واقع می‌توان گفت هر قراردادی که در فوتبال ایران بسته می‌شود، به نوعی تابع این قانون و باید طبق شرایطی که گفتم بسته شود.

1984