فخرالدینی: قهرمانی در جام حذفی کمترین حق تراکتور بود

فخرالدینی: قهرمانی در جام حذفی کمترین حق تراکتور بود

خبرگزاری فوتبالی- میلاد فخرالدینی مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز اعتقاد دارد کمترین حق این تیم در فصل گذشته فوتبال ایران دستیابی به عنوان قهرمانی جام حذفی بوده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، میلاد فخرالدینی در مورد عملکرد تراکتور در فصل گذشته گفت: تراکتور در فصل گذشته تیم خوبی داشت و قهرمانی در جام حذفی هم کمترین حق ما بود. تراکتور حتی در لیگ برتر هم می‌توانست قهرمان شود، ولی به‌هرحال در بعضی از بازی‌ها بدشانسی آوردیم و برخی اتفاقات دست به دست هم داد که از قهرمانی دور شدیم. با این حال قهرمانی در جام حذفی باعث شد تا هواداران و مردم آذربایجان خوشحال شوند و این قهرمانی خیلی شیرین بود.

وی درباره انتخاب سرمربی تراکتور و اینکه قرار است چه کسی هدایت این تیم تبریزی را بر عهده بگیرد، خاطر نشان کرد: فعلاً چیزی مشخص نیست و من هم در این زمینه چیز زیادی نمی‌دانم. طبیعتاً باشگاه گزینه‌های خودش را دارد و امیدوارم سرمربی هر چه زودتر انتخاب شود.

مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز راجع به وضعیتش برای فصل بعد و اینکه آیا قرار است در تراکتور بماند یا خیر، تصریح کرد: طبیعتاً وضعیت اکثر بازیکنان بعد از انتخاب سرمربی مشخص خواهد شد. من یک فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارم و خوشحال می‌شوم که در این تیم بمانم.

7474