حمله نشریه ایتالیایی به خدیرا: تو مزدور هستی!

حمله نشریه ایتالیایی به خدیرا: تو مزدور هستی!

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس به خاطر مشکلات پاسپورت لوئیز سوارز از خرید مهاجم اروگوئه ای منصرف شده و به سراغ ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم رفته است. 

به گزارش فوتبالی، یووه توانست برای فسخ قرارداد با هیگواین به توافق برسد و مهاجم آرژانتینی راهی تیم اینترمیامی در لیگ آمریکا می شود. بیانکونری ها حالا در تلاش هستند تا قرارداد سامی خدیرا هافبک آلمانی را هم فسخ کنند. حالا نسخه ایتالیایی سایت گل گزارش داده است که بیانکونری ها به وکلای بازیکن سابق رئال مادرید اعلام کرده اند که روی او حساب نمی کنند و با جذب مک کنی و آرتور درها را به روی خدیرا بسته اند. در حقیقت مدیران یووه در تلاش هستند تا بخشی از دستمزد سال آینده خدیرا که شش میلیون یوروست را نپردازند و از پرداخت آن معاف شوند. 

خدیرا در سال 2016 راهی تورین شد که در دو فصل اخیر فقط 17 و 18 بازی داشته و دو گل زده است. مصدومیت ها باعث شد تا 341 روز از میادین دور باشد. حالا روزنامه توتواسپورت به خاطر مقاومت بازیکن آلمانی در مقابل جدایی به این بازیکن حمله کرده و این بازیکن را "مزدور" خوانده است. در حقیقت در حال حاضر خدیرا همه پیشنهادها برای فسخ قرارداد و توافق با یوونتوس را رد کرده است و انتظار دارد که کل دستمزد سال آینده اش را دریافت کند. در این مقاله که قلم تندی هم دارد، نوشته شده است:" برخی بازیکنان نمی خواهند به آینه نگاه کنند تا زخم هایشان را نبینند. انها به دیگران اهمیتی نمی دهند، ترجیح میدهند که روی نیمکت بنشینند و حقوق خود را دریافت کنند. این زیبایی فوتبال و زشتی خدیرا است."
4125