حمله یک باند دوازده نفره به محل کار خواهران ریاض محرز

حمله یک باند دوازده نفره به محل کار خواهران ریاض محرز

خبرگزاری فوتبالی - روند سرقت از ستارگان لیگ انگلیس ادامه دارد. حالا خبر می رسد که سالن زیبایی خواهران ریاض محرز مورد حمله یک باند دوازده نفره از افراد خشونت طلب قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، دو خواهر ریاض محرز مهاجم الجزایری منچسترسیتی مدیریت یک سالن زیبایی را به عهده دارند که با حمله دوازده فرد خشمگین مواجه شدند. دنیا یکی از خواهران محرز در این باره توضیح می دهد:"در عرض چند ثانیه سه خودرو مقابل سالن زیبایی ما پارک کردند، دوازده نفر پیاده شدند و شروع به حمله کردن به ما کردند. مدام توهین می کردند و فحش می دادند. وسایل را به زمین می کوبیدند و رفتار وحشتناکی داشتند. یکی از آنها دستانش را دور گردنم حلقه کرده بود و فشار می داد و دیگری با لگد به خواهر کوچکم ضربه می زد."

البته دنیا می گوید که احتمالا این افراد خبر داشته اند که سالن زیبایی متعلق به خواهران مهاجم منچسترسیتی بوده و به همین خاطر حمله کرده اند. وی افزود:"همه ما شوکه شده بودیم و ترسیده بودیم. نمی دانستیم که چه این اتفاقات رخ می دهد اما احتمالا به این خاطر بوده که ما خواهران ریاض محرز هستیم. من و خواهرم هر روز صبح بیدار می شویم و برای کار به این جا می آییم. سخت کار می کنیم و لایق احترام هستیم."

مهاجم الجزایری این روزها به علت ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می برد که البته در این باره نوشته است:"ممنون از پیام های زیبای شما. من خوب هستم و مشکلی ندارم و امیدوارم حال همه نزدیکان من و شما خوب باشد.""

4125