واکنش گرینوود به انتشار فیلم مصرف گاز خنده‌آور

واکنش گرینوود به انتشار فیلم مصرف گاز خنده‌آور

خبرگزاری فوتبالی - میسون گرینوود، مهاجم منچستریونایتد، در واکنش به انتشار فیلمی که او را در حال مصرف گاز خنده‌آور نشان می‌داد از این بابت ابراز پشیمانی کرد. 

به گزارش فوتبالی، ویدیویی منتشر شده که این بازیکن 18 ساله را در حال پر کردن یک بادکنک با گاز نیترواکسید و سپس استنشاق آن در آپارتمانی در شهر منچستر در چند هفته گذشته نشان می‌دهد. این شواهد که اولین بار از سوی سان منتشر شد کمتر از یک هفته بعد از اخراج گرینوود از اردوی تیم ملی انگلیس به دلیل زیر پا گذاشتن محدودیت‌های کرونایی منتشر شده است. مهاجم یونایتد به همراه فیل فودن، هافبک منچسترسیتی، تصمیم گرفتند دو زن را پس از پیروزی برابر ایسلند وارد اردوی تیم انگلیس کنند. اما گرت ساوت گیت پس از اطلاع از این موضوع آنها را از تیم ملی اخراج کرد. گرینوود در بیانیه‌ای که از سوی باشگاه منچستریونایتد منتشر شده گفت: " من حالا از ریسک سلامتی که مربوط به این موضوع است اطلاع پیدا کردم و پذیرفتم که حتی مصرف این گاز اشتباهی از طرف من بوده است. من قویا از همه می‌خواهم از کارهایم پیروی نکنند. من به عنوان یک جوان 18 ساله تمام مدت در حال یادگیری هستم. با این حال این هفته یاد گرفتم که به خاطر شرایط زندگی حرفه‌ای در سطح بالاتری مورد قضاوت قرار می‌گیرم و باید در آینده به این موضوع احترام بگذارم. تصمیم دارد پاسخ اعتمادی که مربی به من کرده را بدهم. " 

به همراه داشتن گاز نیترواکسید غیرقانونی نیست اما فروش و مصرف مقدار زیادی از آن غیرقانونی است چون می‌تواند منجر به بیهوشی و صدمات مغزی جدی در افراد شود.

1811