پدیده جدید فوتبال بلژیک، خطرناک ترین رقیب هازارد

پدیده جدید فوتبال بلژیک، خطرناک ترین رقیب هازارد

خبرگزاری فوتبالی - غیبت هازارد در دو بازی تیم ملی بلژیک در لیگ ملت های اروپا فرصتی را برای یک پدیده جوان ایجاد کرد تا خودی نشان بدهد و ثابت کند که می تواند آینده درخشانی داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، ژرمی دوکو وینگر 18 ساله اندرلخت است که در حال حاضر به پدیده جدید فوتبال بلژیک تبدیل شده است. این بازیکن مقابل ایسلند دومین بازی رسمی خود را با پیراهن شیاطین سرخ داشت و با یک گل توانست نمایش خوبی از خود ارائه بدهد و بدرخشد. 

دوکو با درخشش در اندرلخت نام خود را سر زبان ها انداخته است. او در اولین فصلش در تیم بلژیکی با 17 سال سن توانست به رکورد سه گل در 21 بازی برسد و در شروع دومین فصلش تا کنون در چهار بازی یک گل زده و نظر روبرتو مارتینز را به خود جلب کرده است.مربی کاتالان در مقابل دانمارک چهار دقیقه به او فرصت داد. دوکو در مقابل ایسلند فیکس شد که نمایش درخشانی داشت و گل زد.

دوکو هم پست هازارد است یعنی در پست بال چپ بازی می کند، بسیار تکنیکی است، توان نفوذ از هر دو جناح را دارد هر چند که در سمت  چپ راحت تر است. عملکرد خوبش باعث شده تا خیلی ها در کشور بلژیک بگویند که او بهترین جایگزین برای ادن هازارد در اینده خواهد بود. هازارد به علت مصدومیت جزئی خود در دو بازی تیم ملی بلژیک روی نیمکت نشست و کلا فرصت بازی پیدا نکرد.

4125