محمدی: بوناچیچ فحش داد، من هم جوابش را دادم/ از اینکه به استقلال نرفتم پشیمان نیستم

محمدی: بوناچیچ فحش داد، من هم جوابش را دادم/ از اینکه به استقلال نرفتم پشیمان نیستم

خبرگزاری فوتبالی- مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن توضیحاتی درباره درگیری‌اش با سرمربی سابق این تیم داد که جالب توجه بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، هادی محمدی مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان صحبت‌های جالبی در مورد شرایط کلی تیم و دعوایش با لوکا بوناچیچ، سرمربی سابق ذوب‌آهن انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

از مدیرعامل گرفته تا چمن‌زن همه عوض شدند

وی درباره شرایط کلی ذوب‌آهن اظهار داشت: کلا فصلی که گذشت خوب نبود؛ به خصوص برای ذوب‌آهن که تغییرات زیادی داشت و ما سه مربی عوض کردیم. ما خیلی نوسان داشتیم و این اتفاق مربوط به تمامی پست‌ها بود. از مدیرعامل که اول فصل رفت تا چمن‌زن ما عوض شد، فکر نمی‌کنم هیچ تیمی به اندازه ما تغییر و تحول داشت. الان هم که هر روز یکی از تیم ما جدا می‌شود. تیم ما همینطوری هم پُرمهر نبود و نیاز به بازیکن داشتیم، اما کسانی که سالیان سال اینجا بودند؛ مثل نژادمهدی، پهلوان و اسماعیلی‌فر از ذوب‌آهن رفتند. اینکه چه تصمیماتی گرفته شود نمی‌دانم فقط امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

تصمیمی نگرفته‌ام

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه تصمیمش برای آینده چیست، گفت: منتظرم ببینم چه اتفاقی می‌افتد. هنوز برای فصل آینده تصمیم نگرفتم. یک پیشنهاد دارم که در این رابطه باشگاه ذوب‌آهن باید موافقت کند.

من در خانه بودم و اعلام کردند به هند رفته!

محمدی درباره شایعه انتقالش به لیگ هند تصریح کرد: من از تیم گوای هند پیشنهاد داشتم اما در حالی که در خانه نشسته بودم دیدم بعضی از رسانه‌ها نوشته‌اند که محمدی از ذوب‌آهن جدا شده و به لیگ هند رفته است. با این حال، تا وقتی که باشگاه ذوب‌آهن موافقت نکند من نمی‌توانم به تیم دیگری بروم.

از استقلال پیشنهاد داشتم

وی ادامه داد: من همیشه دوست داشتم در آرامش کامل فوتبال بازی کنم و در تیمی حضور داشته باشم که هیچ حاشیه‌ای نداشته باشد. این در حالی است که زمانی که قلعه‌نویی در استقلال بود من از این تیم پیشنهاد داشتم، اما با توجه به سن و شرایط آن زمان شاید اگر می‌رفتم سرنوشت فوتبالی‌ام عوض می‌شد، اما اصلا پشیمان نیستم چون دو سال با ذوب‌آهن قهرمان شدیم.

با رحمان رضایی رابطه خوبی دارم

مدافع ذوب آهن درباره اینکه رابطه‌اش با رحمان رضایی، سرمربی جدید این تیم چطور است، گفت: رابطه بسیار خوبی با او دارم و زمانی که در تراکتور بودم مربی‌ام بود، برای او آرزوی موفقیت دارم.

بوناچیچ فحش داد من هم جواب دادم!

محمدی درباره شایعه درگیری‌اش با لوکا بوناچیچ، سرمربی قبلی ذوب‌آهن اظهار داشت: من در تمام این مدت به احترام قاسم حدادی‌فر و اینکه نمی‌خواستم حاشیه‌ای درست شود، هیچ صحبتی انجام دادم، اما الان دیگر از این موضوع خیلی می‌گذرد. به خاطر این موضوع در سه بازی پرسپولیس، نفت مسجدسلیمان و گل گهر به بازی نرفتم. خداراشکر در روزی که این اتفاق افتاد همه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل سر تمرین بودند و بار‌ها گفتم اگر کسی به شما فحش بدهد جواب نمی‌دهید؟ حتی قبل از بازی حساس با پرسپولیس به من گفتند که عذرخواهی کن تا در این بازی به میدان بروی، اما من قبول نکردم، چون کسی که به من بی‌احترامی کرده بود او بود نه من. کمی متوجه می‌شدم که چه می‌گوید و متوجه فحاشی‌هایش شدم. تا به الان با مربیان بزرگی مثل قلعه‌نویی، گل‌محمدی، درخشان و ... کار کرده‌ام، هیچ‌وقت ندیده بودم این افراد به کسی بی‌احترامی کنند.

به مهاجم نیاز داشتیم مدافع گرفتند!

وی درباره نقل‌وانتقالات ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: هر تیمی که شرایط مالی خوبی داشته باشد قطعا می‌تواند بازیکنان مدنظرش را جذب کند و این به مسئولان باشگاه برمی‌گردد که چگونه پول تامین کنند. مثلاً باشگاه برای نیم‌فصل می‌دانست که تیم به هافبک و مهاجم نیاز دارد، اما مدافع گرفت. ارسلان فسخ کرد و قرار بود با خلعتبری تمدید شود که مثل آب خوردن او به خاطر مناسب نبودن شرایط جدا شد و به شهرخودرو پیوست. ما اصلا مهاجم نداشتیم و پول زیادی دادند و بازیکن خارجی آوردند. البته اینها در حیطه من نیست که صحبت کنم. از آن طرف فخرالدینی از جمع ما جدا شد. با این حال، فصل پیش تمام شده و باید به فکر جذب بازیکن برای فصل آینده باشیم، رضایی و باشگاه در این باره تصمیم‌گیر هستند و این مسائل به ما ارتباطی ندارد.

7474