زیدان خواستار جدایی گرت بیل از رئال مادرید در همین تابستان

زیدان خواستار جدایی گرت بیل از رئال مادرید در همین تابستان

خبرگزاری فوتبالی - دوران حضور گرت بیل در رئال مادرید از نظر زیدان به پایان رسیده است و او باید در همین تابستان باشگاه را ترک کند. سرمربی فرانسوی رئال مادرید از سران باشگاه خواسته تا گرت بیل را در همین تابستان به فروش برسانند. او بار ها به طور مستقیم و غیر مستقیم به خود گرت بیل گفته است که اعتقادی به او ندارد و بهتر است باشگاه را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، رابطه‌ی میان زیدان و گرت بیل، شکراب تر از همیشه به نظر می‌رسد. به گفته‌ی مارکا، سرمربی فرانسوی خواستار جدایی گرت بیل از رئال مادرید در همین پنجره‌ی نقل و انتقالات است. گرت بیل عملا هیچ جایگاهی در تیم زیدان ندارد و در صورت ماندن باز هم نیمکت نشین و سکو نشین خواهد شد. زیدان در طول فصل گذشته و در بازی های حساس رئال مادرید بار ها و بار ها نشان داد که هیچ اعتقادی به بازیکن ولزی ندارد و به بازیکنانی مثل رودریگو، وینیسیوس و آسنسیو فرصت بیشتری می‌دهد.

با توجه به اینکه گرت بیل دستمزد بالایی در رئال مادرید می‌گیرد، ماندنش فقط به باشگاه ضرر می‌رساند چرا که او بازیکن کارآمدی نیست، از سویی هنوز هیچ پیشنهادی به طور رسمی برای گرت بیل داده نشده است و باید دید که آینده‌ی این بازیکن به چه شکل رقم خواهد خورد.

1470