زیدان به دنبال فروش 4 بازیکن از رئال مادرید

زیدان به دنبال فروش 4 بازیکن از رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - فصل جدید رقابت‌های فوتبال اسپانیا هم بزودی آغاز خواهد شد و زیدان به دنبال آماده سازی و شکل دادن تیمش پیش از آغاز رقابت هاست. رئال مادرید به تازگی دنی سبایوس و براهیم دیاز را به طور قرضی راهی باشگاه های دیگری کرد و اکنون به نظر می‌رسد که زیدان خواستار جدایی 4 بازیکن دیگر از رئال مادرید نیز هست.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید تحت هدایت زیدان در فصل 2019/20 در لالیگا عملکرد درخشانی داشت و قهرمان شد. زیدان می‌خواهد این عملکرد درخشان را در فصل 2020/21 هم تکرار کند و از عنوان قهرمانی رئال مادرید دفاع کند. به همین منظور خواستار جدایی برخی از بازیکنانی است که کمتر مورد اعتمادش هستند و در رئال مادرید به آن‌ها بازی نمی‌رسد. به گفته‌ی روزنامه‌ی آ اس، زیدان قصد دارد تا با فروش گرت بیل، سرخیو رگیلون، ماریانو دیاز و بورخا مایورال تا 100 میلیون یورو سرمایه جمع کند.

رگیلون فصل 2019/20 را به طور قرضی در سویا بود و پس از آن به رئال مادرید بازگشته و با حضور مندی و مارسلو در ترکیب رئال جایی برای او نیست. آینده‌ی گرت بیل همچنان مسئله‌ای مبهم است اما گفته می‌شود که وکیل این بازیکن بزودی با فلورنتینو پرز جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد. ماریانو دیاز و بورخا مایورال هم باید دید که به کدام تیم ها منتقل می‌شوند چرا که زیدان اعتقادی به آن‌ها ندارد.

1470