درخواست سرخابی‌ها فعلا بی جواب مانده است/ مرادمند در انتظار اجازه فرهاد حمیداوی!

درخواست سرخابی‌ها فعلا بی جواب مانده است/ مرادمند در انتظار اجازه فرهاد حمیداوی!

خبرگزاری فوتبالی- محمد حسین مرادمند این روزها تبدیل به یک گزینه جنجالی فصل نقل و انتقالات شده است.

به گزارش فوتبالی، محمد حسین مرادمند بازیکن شهرخودرو که از روزها پیش به عنوان گزینه مدنظر استقلال معرفی شده بود، امروز پس از جلسه و مذاکره با مدیران استقلال در اقدامی کم سابقه راهی باشگاه پرسپولیس شد تا با مدیران آن باشگاه نیز جلسه ای را برگزار کند! 

وی پس از خروج از ساختمان باشگاه پرسپولیس مقابل دوربین خبرنگاران ایستاد و اعلام کرد که هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما اختیار او تمام و کمال در دست فرهاد حمیداوی است و او تعیین می کند که مرادمند در شهر خودرو بماند یا در صورت خروج از شهرخودرو به کدام تیم برود!

مرادمند در حالی این صحبت ها را مطرح می کرد که طبق شنیده ها، وی علاقه زیادی به یحیی گل‌محمدی دارد اما پس از صحبت های امروز گل‌محمدی درباره جدایی از پرسپولیس پس از رقابت های آسیایی، مشخص نیست که مرادمند بالاخره چه تصمیمی خواهد گرفت و کدام تیم را انتخاب خواهد کرد! 

برخی شنیده ها از اختلاف نظر ۵۰۰ میلیون تومانی بین درخواست مرادمند و پیشنهاد مالی باشگاه استقلال خبر داده که البته این مورد توسط خود مرادمند تکذیب شد اما طبق صحبت های مدیر برنامه های او، وی با تماس شب گذشته یحیی گل‌محمدی، امروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شده و ظاهرا مذاکرات وی با مسئولان پرسپولیس نسبت به استقلال روند مثبت تری داشته است!

4344

7474