سرمربی بلژیک پس از برد مقابل دانمارک: باورنکردنی بود!

سرمربی بلژیک پس از برد مقابل دانمارک: باورنکردنی بود!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم بلژیک نمایش شاگردانش مقابل دانمارک را که به برتری ۲-۰ منجر شد، باورنکردنی خواند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا تیم بلژیک توانست در حالی که چند بازیکن غایب داشت با گل‌های دنایر و مرتنز به پیروزی برسد. این پیروزی باعث خوشحالی مارتینز شده و او علاوه بر اینکه از عدم هماهنگی بازیکنانش سخت گفت اما نمایش‌ آن‌ها را ستود.

روبرتو مارتینز پس از پایان بازی به RTL SPORT گفت: پس از ۱۰ ماه که بازیکنان کنار هم نبودند نیاز داشتیم تا ریتم‌مان را پیدا کنیم. برخلاف همه چیز، ما مدیریت کردیم تا گل بزنیم و پس از آن خوب عمل کنیم. بابت نمایش شاگردانم خوشحالم. بازیکانی چون هازارد، کورتوا و دی بروین را نداشتیم اما بازیکنان نشان دادند که می‌دانند چگونه می‌توان برنده شد. باورنکردنی بود.

سرمربی تیم بلژیک در ادامه افزود: برای بازی بعد احتمالا ۳ تغییر در کار خواهد بود زیرا برخی بازیکنان نمی‌توانند بیشتر از ۹۰ دقیقه بازی کنند. احتمالا مونیه بازی خواهد کرد اما ما نمی‌توانیم تغییرات زیادی لحاظ کنیم زیرا باید ریتم داشته باشیم.

بلژیک حالا با این برد با ۳ امتیاز و تفاضل گلی کمتر از انگلیس در صدر جدول گروه خود (گروه a2) در لیگ ملت‌های اروپا حضور دارد. در این گروه انگلیس دوم است و ایسلند و دانمارک در رده‌های بعدی قرار دارند.

1101