رونمایی از گزینه های خط میانی استقلال/ کایپتان سپاهان در لیست آبی‌ها

رونمایی از گزینه های خط میانی استقلال/ کایپتان سپاهان در لیست آبی‌ها

خبرگزاری فوتبالی- با پررنگ شدن احتمال جدایی کریمی، مدیران استقلال به دنبال جذب نفراتی برای خط میانی تیم هستند. 

به گزارش فوتبالی، همانطور که از هفته های اخیر عنوان شده بود، پیش بینی میشد که علی کریمی بالاخره به قصد لژیونر شدن از استقلال جدا شود. به همین دلیل مدیران استقلال به دنبال جذب نفر یا نفراتی جایگزین بوده اند که طبق شنیده های خبرنگار فوتبالی از منابعی موثق، یکی از گزینه های استقلال کاپیتان سرشناس سپاهان یعنی مهدی کیانی است که گویا مذاکرات اولیه مدیران استقلال با وی تاکنون موفقیت آمیز بوده است. 

اما به جز مهدی کیانی، صحبت از سعید واسعی بود که امور مربوط به توافق انجام شده و باشگاه استقلال باید کارهای مربوط به رضایتنامه او را انجام دهد و این انتقال را باید تقریبا نهایی بدانیم.

در کنار کیانی و واسعی، اسامی دیگری نیز به چشم می خورد که در لیست گزینه های مورد نظر مدیران استقلال هستند. علی شجاعی، رضا اسدی، خالد شفیعی، فرشاد احمدزاده و حسین حیدری دیگر گزینه های استقلال برای خط میانی آبی پوشان هستند که مذاکرات با علی شجاعی جدی‌تر از سایر گزینه ها پیش می رود اما در این بین یک تیم دیگر از لیگ برتر نیز خواهان شجاعی بوده و رقابتی میان استقلال و آن تیم متمول لیگ برتری برای جذب بازیکن سابق نساجی به وجود آمده است. که باید دید در انتها کدام تیم موفق به جذب این بازیکن خواهد شد.

۴۳۴۴