رسمی؛ هافبک رئال مادرید به طور قرضی راهی آرسنال شد

رسمی؛ هافبک رئال مادرید به طور قرضی راهی آرسنال شد

خبرگزاری فوتبالی - دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی رئال مادرید که فصل گذشته را به طور قرضی در آرسنال سپری کرده بود، برای یک فصل دیگر به طور قرضی راهی ورزشگاه امارات شد. او می‌دانست که در رئال مادرید جایگاهی نخواهد داشت و زیدان اعتقادی به او ندارد، به همین دلیل به دنبال ترک مادرید و پیدا کردن تیمی جدید بود که در نهایت رئال مادرید او را به طور قرضی راهی آرسنال کرد.

به گزارش فوتبالی، دنی سبایوس در سال 2017 از رئال بتیس به رئال مادرید پیوست اما هیچ گاه نتوانست جایگاه ثابتی در جمع مادریدی ها پیدا کند و همواره نیمکت نشین بود. او فصل 2019/20 را به طور قرضی در آرسنال سپری کرد و اکنون برای یک فصل دیگر هم به طور قرضی در آن تیم خواهد بود. به نظر می‌رسد که میکل آرتتا به این بازیکن اعتقاد خاصی دارد و به همین دلیل برای یک فصل دیگر اقدام به جذب او کرده است. سبایوس به خوبی می‌دانست که زیدان اعتقادی به او ندارد چرا که در فصل 2017/18 که در رئال مادرید و زیر نظر زیدان بود، فقط در 4 بازی از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته بود.

روزنامه‌ی مارکا مدعی شده بود که سبایوس می‌خواهد به رئال بتیس برود اما او در نهایت راهی آرسنال شد تا یک فصل دیگر را در جمع توپچی های لندن سپری کند.

1470