آرسنال هافبک رئال مادرید را برای یک فصل دیگر می‌خواهد

آرسنال هافبک رئال مادرید را برای یک فصل دیگر می‌خواهد

خبرگزاری فوتبالی - گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه آرسنال برای یک فصل دیگر می‌خواهد دنی سبایوس را از رئال مادرید قرض بگیرد. او فصل 2019/20 را به طور قرضی در جمع توپچی های لندن سپری کرد و اکنون در بازگشت به رئال مادرید می‌داند که در برنامه‌های زیدان جایی ندارد و باید این تیم را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، دنی سبایوس از حضور در آرسنال راضی بود اما توپچی‌ها حاضر نیستند که به طور دائمی او را خریداری کنند و فقط به صورت قرضی حاضر به جذب او می‌شوند. او در تفکرات زیدان جایی ندارد زیرا در فصل 2017/18 که در رئال مادرید بود فقط در 4 بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفت. البته دنی سبایوس به بازگشت به تیم اسبقش یعنی رئال بتیس هم تمایل نشان داده است اما حضور قرضی در آرسنال و بازی در لیگ برتر تجربه‌ای بهتر برای اوست. به گفته‌ی روزنامه‌ی لاسکستا آرسنال می‌خواهد او را برای یک فصل دیگر به طور قرضی به خدمت بگیرد تا این بازیکن فصل 2020/21 را هم در ورزشگاه امارات سپری کند.

دنی سبایوس در تابستان 2017 از رئال بتیس به رئال مادرید آمد، اما هیچگاه جایگاه ثابتی در این تیم پیدا نکرد. هفته‌ی گذشته روزنامه‌ی مارکا در گزارشی مدعی شده بود که سبایوس از سران رئال خواسته تا او را به بتیس بفروشند اما اکنون گزینه‌ی بازگشت قرضی مجدد به آرسنال مطرح شده است و باید دید که در نهایت سرنوشت این بازیکن به چه شکل رقم خواهد خورد.

1470