نامه احساسی ون‌درسار به هواداران منچستر یونایتد؛ از فن ده بیک مراقبت کنید

نامه احساسی ون‌درسار به هواداران منچستر یونایتد؛ از فن ده بیک مراقبت کنید

خبرگزاری فوتبالی – ادوین ون در سار که هم‌اکنون در کادر مدیریتی آژاکس فعالیت می‌کند برای هواداران منچستر نامه‌ای سرگشاده نوشته است.

به گزارش فوتبالی، ون در سار یکی از موفق‌ترین دروازه‌بان‌های تیم منچستر یونایتد است که توانسته زیر نظر سر الکس فرگوسن به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسد. او که از سال ۲۰۱۶ به عنوان یکی از مدیران آژاکس فعالیت می‌کند در رابطه با پیوستن فن ده بیک یک نامه برای هوداران منچستر یونایتد نوشته. در متن این نامه آمده است:

«هواداران عزیز منچستر یونایتد!
امیدوارم حالتان خوب باشد. به نظر می‌رسد بازهم مسیر ما با هم مرتبط شده. یکی از اعضای تیم ما به باشگاه شما پیوسته و مانند خیلی از بازیکنان، او هم از زمانی که یک پسر بچه کوچک بود در کنار ما حضور داشته.
از همان ابتدای حضورش او توانست به یکی از بهترین بازیکنان ما تبدیل شود. او در چند سال اخیر هم فوق‌العاده بوده. از زمانی که در فینال لیگ اروپا حضور یافتیم گرفته تا قهرمانی در لیگ هلند و حضور در لیگ قهرمانان. تیمی که او در آن حضور داشته به جهان نشان داد آژاکس برای چه چیزی تلاش می‌کند.
مانند شما، ما هم بخاطر رشد یک بازیکن و فرصت دادن به او مفتخر هستیم. می‌توانید بگویید ستاره جدید تیمتان تجسمی از آن غرور است. این یکی از دلایلی است که ما دوست نداریم ترک او را مشاهده کنیم اما باید درک کنیم که زمان خروج او فرا رسیده است و بهترین جا برای او تئاتر شماست (اشاره به ورزشگاه اولدترافود؛ تئاتر رویاها). به من اطمینان کنید. من این مسئله را می‌دانم.
از دونی ما مراقبت کنید و به او در راه رسیدن به رویایش کمک کنید.
از آینده لذت ببرید.
ادوین ون در سار»

1101