مورد عجیب شهرخودرو؛ انتخاب سه مربی، بدون سابقه سرمربیگری در لیگ برتر!

مورد عجیب شهرخودرو؛ انتخاب سه مربی، بدون سابقه سرمربیگری در لیگ برتر!

خبرگزاری فوتبالی- شهر خودرود بعد از جدایی یحیی گل محمدی در دی ماه سال گذشته در ظرف حدود 9 ما گذشته سه مربی عوض کرده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از جدایی گل‌محمدی از شهرخودرو فرهاد حمیداوی مالک این باشگاه مجتبی سر آسیایی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد که تجربه مربیگری و سرمربیگری در لیگ برتر را نداشت و پیش از آن به عنوان سرپرست در پدیده و شهرخودرو فعالیت می کرد. بعد از جدایی سرآسیایی نوبت به سهراب بختیاری زاده رسید که به عنوان سرمربی شهرخودرو فعالیت کند. بختیاری زاده هم تجربه سرمربیگری در لیگ برتر را نداشت به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان  در لیگ یک کار کرده بود و مدتی هم در تیم امید به عنوان دستیار حضور داشت.

حمیداوی با انتخاب سید مهدی رحمتی دروازه بان تیمش به عنوان سرمربی شهرخودرو در انتخاب مربیانی که تجربه سرمربیگری در لیگ برتر را نداشتند هت‌تریک کرد.

کسی نمی داند شهرخودرو در ادامه مسیر در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ بیستم چه نتایجی با رحمتی می گیرد اما 2 انتخاب قبلی حمیداوی خوب از آب در نیامدند و خیلی زود کنار رفتند تا هواداران پرشمار مشهدی بعد از ناپدید شدن ابومسلم و سیاه جامگان حالا نگران تنها نماینده خود در سطح اول فوتبال کشور باشند. 

9697