جنجال مدافع بارسلونا: بهانه دروغ برای غیبت در تست پزشکی

جنجال مدافع بارسلونا: بهانه دروغ برای غیبت در تست پزشکی

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می رسد که ساموئل اومتیتی مدافع میانی فرانسوی به جدیدترین بحران بارسلونا تبدیل شده است. این بازین که در دو فصل اخیر به خاطر مصدومیت بسیار کمرنگ بوده است، حالا در لیست فروش قرار دارد. این بازیکن به بهانه قرنطینه در خانه اش در بارسلونا به علت ابتلا به کرونا در تست پزشکی امروز بارسلونا شرکت نکرد و تست کرونا نداد اما به نظر می رسد که او به کاتالان ها دروغ گفته است.

به گزارش فوتبالی، رادیو کادنا کوپه گزارش داده است که شاهدان گزارش داده اند که اومتیتی امروز در فرودگاه پروازهای خصوصی شهر بارسلونا رویت شده و در حقیقت به تازگی به بارسلونا رسیده است. در حقیقت یا اومتیتی به بارسلونا دروغ گفته است، یا این که پروتکل های مربوط به قرنطینه را رعایت نکرده است. در هر دو حالت به نظر می رسد که اومتیتی به جنجال جدید بارسلونا تبدیل شده است. احتمالا باشگاه کاتالان برای وی جریمه نقدی در نظر خواهد گرفت.

اومتیتی دو ماه است که در تمرینات گروهی بارسلونا شرکت نمی کند چرا که دچار مصدومیت شده است و اخیرا هم نتیجه تست کرونای وی مثبت شده است. اومتیتی در لیست مازاد کومان قرار دارد اما هیچ پیشنهادی ندارد چرا که  هیچ تیمی حاضر نیست که دستمزد 12 میلیون یورویی او در بارسلونا را بپردازد.

4125