ادامه بدبیاری های کومان در بارسلونا؛ فن‌ده‌‌بیک مقصدش را مشخص کرد

ادامه بدبیاری های کومان در بارسلونا؛ فن‌ده‌‌بیک مقصدش را مشخص کرد

خبرگزاری فوتبالی - دونی فن ده بیک می داند که اینده اش در کدام تیم رقم خواهد خورد و این را به هم تیمی هایش در آژاکس آمستردام اعلام کرده است.

به گزارش فوتبالی، فن ده بیک از لیست آژاکس برای بازی دوستانه مقابل آینتراخت فرانکفورت خط خورد تا یک قدم به جدایی نزدیک شود. در ابتدا شایعه شده بود که این هافبک قرار است که به عنوان جانشین ویدال و راکیتیچ و با نظر رونالد کومان به بارسلونا ملحق شود اما به نظر می رسد که این هافبک مقصد متفاوتی را انتخاب خواهد کرد. 

نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که هافبک هلندی تصمیم گرفته است که به منچستریونایتد ملحق شود. مذاکرات این بازیکن با تاتنهام خوب پیش نرفته است و به نظر می رسد که این بازیکن راهی منچستریونایتد خواهد شد. البته به نظر می رسد که بارسلونا قرار است به سراغ جذب جورجینیو واینالدوم از لیورپول برود.

آژاکس از فروش فن ده بیک مبلغی در حدود 55 میلیون یورو درآمدزایی خواهد کرد تا در دوران بحران کرونا بتواند کمی شرایط مالی خود را بهبود ببخشد. دونی 175 بازی رسمی در آژاکس داشته که در سن 23 سالگی آماده جهش بزرگ دوران فوتبال خود است و حضور در اولدترافورد می تواند گام بزرگی برایش به شمار برود.

4125