خرید جدید یوونتوس: رویایم به حقیقت پیوست

خرید جدید یوونتوس: رویایم به حقیقت پیوست

خبرگزاری فوتبالی – وستون مک‌ کنی که در روز تولد ۲۲ سالگی‌اش پیراهن تیم یوونتوس را بر تن کرد و رسما به این تیم پیوست اعلام کرده حضور در تیم یووه رویایی بوده که به واقعیت پیوسته است.

به گزارش فوتبالی، این هافبک آمریکایی که با مبلغ ۴.۵ میلیون یورو به طور قرضی به یوونتوس پیوسته در جدیدترین گفت و گوی خود به شبکه تلویزیونی یووه گفته: خیلی هیجان دارم. با مشاهده این ستاره‌ها بزرگ شدم و رویاسازی کرده‌ام. با آن‌ها در پلی استیشن بازی می‌کردم و حالا هم تیمی آن‌ها شده‌ام. رویایی من به واقعیت پیوسته است. زمانی لغت یوونتوس به ذهنتان می‌آید شما به تاریخ و قهرمانی‌‌ها در ایتالیا توجه خواهید کرد.

مک کنی اولین بازیکن آمریکایی است که به یوونتوس پیوسته. او می‌گوید: قطعا این که در یک چیزی «اولین» باشید باعث افتخار است. یک موفقیت کسب کرده‌ام. از مایکل بردلی (بازیکن آمریکایی سابق رم) درباره لیگ ایتالیا و سختی‌های موجود صحبت کرده‌ام و حالا هیجان دارم تا مسابقات آغاز شود. در روز تولد قرارداد امضا کردم و حالایک ماجراجویی جدید را در زندگی‌ام آغاز کرده‌ام. پیام برای هواداران یوونتوس؟ می‌توانند از من انتظار داشته باشند که تمام توانم را در بازی‌ها خرج کنم.

گفتنی است یوونتوس می‌تواند قرارداد مک کنی را در انتهای فصل با مبلغ ۱۸.۵ میلیون یورو دائمی کند.

1101