ملکیان: سرژیک زنگ زد و گفت بیا استقلال/ چمدانش را من به آلمان بردم

ملکیان: سرژیک زنگ زد و گفت بیا استقلال/ چمدانش را من به آلمان بردم

خبرگزاری فوتبالی- فرد ملکیان از خاطرات خود با سرژیک تیموریان صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی- فرد ملکیان، هم تیمی سابق و دوست سرژیک تیموریان در گفت و گو با فوتبالی در خصوص فوت وی اظهار داشت: اتفاق خیلی ناراحت کننده ای بود.  باور نمی کنم که سرژیک فوت کرده است. او جدا از این که دوست و هم تیمی سابق من بود، از اقوام همسرم هم است و ما هنوز از فوت او شوکه هستیم.

وی در ادامه افزود: زمانی که از استقلال پیشنهاد داشتیم، سرژیک به من زنگ زد و گفت از استقلال تماس گرفته اند و من و تو را با هم می خواهند. عصر همان روز به دفتر آقای منزوی رفتیم و صحبت کردیم. هیچ وقت آن روز را نمی توانم فراموش کنم. با فلوکس آبی رنگ آقای امیری آن روز به تمرین رفتیم و هر دو خجالتی بودیم.

پیشکسوت استقلال در خصوص این که چه خاطره ای از سرژیک دارد، گفت: زمانی که مهدی پاشازاده به لورکوزن رفته بود، استقلال دو سال پی در پی به میزبانی لورکوزن اردوی خود را در آلمان سپری می کرد. ما در فرودگاه بودیم و از گیت رو شدیم، نوبت سرژیک که شد گفتند او ممنوع الخروج است. سرژیک به دلیل تصادفی که کرده بود ، ممنوع الخروج شده بود و با وجود اصرار و پیگیری هایی که مسئولان باشگاه انجام دادند، اجازه ندادند که او با ما به آلمان بیاید. چمدانش هم عبور کرده بود و ما نمی توانستیم دیگر کاری کنیم‌. به من گفت: چمدان دست تو باشد، برای یکی از فامیل هایمان در آلمان سوغاتی گرفتم، تو آن ها را به دست شان برسان. من در آن سفر چمدان سرژیک را بردم و با خودم آوردم. برایش خیلی سخت بود که از این سفر جا بماند. به هر حال امیدوارم او در جایگاه ابدی اش در آرامش باشد.

4040