گزینه های سوارز بعد از بارسلونا: از یوونتوس تا آژاکس و لسترسیتی

گزینه های سوارز بعد از بارسلونا: از یوونتوس تا آژاکس و لسترسیتی

خبرگزاری فوتبالی - یکی از اولین کارهای رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا این بود که با لوئیز سوارز تماس گرفت و به مهاجم اروگوئه ای اعلام کرد که روی او حساب نمی کند. این بازیکن می خواست در نیوکمپ بماند اما حالا که قرار به رفتنش است مشتریان پر و پا قرصی دارد: از یوونتوس تا اژاکس، لسترسیتی و تیم های لیگ آمریکا.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس یکی از جدی ترین مشتریان لوئیز سوارز است. در حقیقت تیم تورینی می خواهد سوارز را به خدمت بگیرد و او را جانشین هیگواین کند. قطعا از نظر ورزشی  این بهترین گزینه برای سوارز است تا در کنار کریستیانو رونالدو و سایر ستارگان یووه بازی کند و شانس زیادی برای کسب افتخارات تیمی داشته باشد. 

گزینه دیگر سوارز این است که به تیم سابقش آژاکس برگردد. در حقیقت سوارز بین سالهای 2007 تا 2011 به مدت چهار سال در تیم هلندی بازی کرده است. بارسلونا بدش نمی آید که سوارز را با دونی فن ده بیک هافبک میانی آژاکس معاوضه کند.

لستر دیگر گزینه ایست که شرایط خرید سوارز را دنبال می کند. آنها به تازگی قرارداد واردی را تا 2023 تمدید کرده اند اما روی سوارز حساب می کنند و می توانند خط حمله تیمشان را تقویت کنند. تیم های لیگ آمریکا نظیر اینتر میامی با مالکیت بکام می توانند گزینه دیگری برای سوارز باشند تا پس از سالها از فوتبال اروپا جدا شود. به هر صورت این مهاجم 33 ساله مشتریان زیادی دارد و به عنوان سومین گلزن برتر تاریخ بارسلونا مشکلی ندارد تا برای خودش مقصد جدیدی پیدا کند.

4125