مگوایر سکوتش را شکست؛ از کسی عذرخواهی نمی‌کنم!

مگوایر سکوتش را شکست؛ از کسی عذرخواهی نمی‌کنم!

خبرگزاری فوتبالی – مگوایر پس از واقع مربوط به دستگیری‌اش بالاخره سکوت خود را شکست.

به گزارش فوتبالی، مگوایر در جدیدترین گفت و گوی خود به BBC گفته: ۲ مرد به سمت خواهر کوچکم رفتند و از او پرسیدند اهل کجاست. او پاسخشان را داد. ناگهان نامزد من مشاهده کرد که چشمان خواهرم در حال بسته شدن است. او در حال فرار کردن بود و داشت غش می‌کرد. من تصور کردم مسئله آدم ربایی است. زانو زدیم و دست‌هایمان را بالا بریدم. آن‌ها شروع به کتک زدن ما کردند. یکی از آن‌ها به دستان من دستبند زد و زمانی که به پاهای من ضربه می‌زد می‌گفت دوران کاری‌ات تمام شده! دیگر نمی‌توانی فوتبال بازی کنی! پیش خودم گفتم امکان ندارد آن‌ها پلیس باشند. نمی‌دانستم چه کسی هستند و تصمیم به فرار کردن گفتم. ترس خیلی زیادی در من وجود داشت.

مگوایر در ادامه گفت: احساس نمی‌کنم باید از کسی عذرخواهی کنم. عذرخواهی برای زمانی است که شما کار اشتباهی انجام داده‌اید. من افسوس می‌خورم که چرا باشگاه و هواداران را در چنین موقعیتی قرار دادم. رشوه به پلیس؟ اصلا چنین قصدی نداشتم. زمانی که بیانیه آن‌ها را دیدم گفتم این خیلی مسخره است.

مگوایر درباره گرفتن بازوبند کاپیتانی از او گفته: همین که برای چنین باشگاه بزرگی بازی می‌کنم خوب است و من اصلا به کاپیتانی فکر نمی‌کنم.

1101