سعادتمند در گفت و گو با فوتبالی: امیدواریم رمضانی به همکاری خود ادامه دهد

سعادتمند در گفت و گو با فوتبالی: امیدواریم رمضانی به همکاری خود ادامه دهد

خبرگزاری فوتبالی- احمد سعادتمند از شرایط این تیم بعد از بازی دربی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مدیر عامل استقلال در گفت و گو با فوتبالی  در ارتباط با پیروزی استقلال در دربی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و دو تیم خوب بازی کردند اما خوشحالیم که استقلال به حقش رسید و توانست به فینال راه پیدا کند. بچه های تیم ما در این بازی زیاد زحمت کشیدند و تا آخر برای برد تلاش کردند. خوشحالیم که با این برد، هواداران مان شاد شدند.

سعادتمند  در خصوص پست جنجالی یحیی گل محمدی بعد از دربی اظهار داشت: من ندیدم که ایشان چه حرفی زدند اما همیشه برای گل محمدی احترام قائل بودم و الان هم به حرف های ایشان توجهی نمی کنیم چرا که ما فقط به تیم خودمان فکر می کنیم و هدف مان موفقیت و آرامش استقلال است.

وی در ارتباط با نقل و انتقالات استقلال گفت: ما بعد از بازی با شاهین مذاکرات مان را با نفرات جدید آغاز کرده ایم و خوشبختانه مذاکرات خوبی داشته ایم که در فرصت مناسب در این خصوص اطلاع رسانی خواهیم کرد.

مدیر عامل استقلال در ارتباط با وضعیت دانشگر بعد از گلزنی در دربی گفت: ایشان با ما قرارداد دارند و از بازیکنان خوب و کلیدی هستند که فصل آینده هم استقلال را همراهی خواهند کرد.

سعادتمند در ارتباط با صحبت های رمضانی بعد از بازی دربی و احتمال استعفای او گفت: آقای رمضانی استرس و فشار زیادی را در استقلال سپری می کنند که گویا پزشکان به ایشان توصیه کرده اند که از استرس دور باشند. اما ما علاقمند هستیم که به همکاری خود با آقای رمضانی ادامه دهیم و امیدواریم ایشان در کنار ما باشند.

وی در خصوص بازی فینال جام حذفی گفت: بعد از برد در دربی قطعا تمام تلاش ما برتری در فینال است تا به امید خدا به قهرمانی در جام حذفی برسیم.

گفت و گو از فاطمه صمدی

4040