منچستریونایتد دو پدیده رئال مادرید و بارسلونا را ربود

منچستریونایتد دو پدیده رئال مادرید و بارسلونا را ربود

خبرگزاری فوتبالی - در سالهای اخیر استعدادهای زیادی از فوتبال اسپانیا به انگلیس کوچک کرده اند. رئال مادرید و بارسلونا حالا جدیدترین تیم هایی هستند که پدیده هایشان روانه لیگ برتر انگلیس شده اند. در حقیقت منچستریونابتد به تازگی دو پدیده 16 ساله که قراردادشان با رئال مادرید و بارسلونا به اتمام رسیده بود را به خدمت گرفته است.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ کار جذب مارک خورادو و آلوارو فرناندز کارراس دو مدافع کناری که قراردادهایشان با بارسلونا و رئال مادرید به اتمام رسیده بود را نهایی کردند. خورادو که در پست دفاع راست بازی می کند با اتمام قراردادش با بارسلونا از تیم کاتالان جدا شد. این بازیکن بدین ترتیب راه حضور در اولدترافورد را در پیش گرفت. آلوارو فرناندز که در پست دفاع چپ بازی می کند هم تصمیم گرفت که به منچستریونایتد ملحق شود.

بسیاری از بازیکنان جوان فوتبال اسپانیا در سالهای اخیر  راهی لیگ انگلیس شده اند. مشهورترین نمونه سسک فابرگاس بود که آکادمی بارسلونا را در سن 16 سالگی به مقصد آرسنال ترک کرد. بعد از آن موارد زیادی نظیر اریک گارسیا تکرار شد.شیاطین سرخ سعی می کنند که با خرید بازیکنان جوان ترکیب خود را تقویت کنند و حالا صاحب دو جوان اسپانیایی شده اند.

4125