قیمت هافبک رئال مادرید برای منچستریونایتد مشخص شد

قیمت هافبک رئال مادرید برای منچستریونایتد مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید از تمایل منچستریونایتد به کاسمیرو خبر دارد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید می داند که نمایندگان باشگاه انگلیسی به اسپانیا سفر کرده اند و هافبک برزیلی رئال مادرید یکی از گزینه هایشان است. یونایتد فعلا پیشنهاد رسمی ارائه نداده اما با نزدیکان هافبک تیم ملی برزیل تماس گرفته است.

رئال مادرید در حال حاضر برنامه ای برای فروش کاسمیرو ندارد و خود این بازیکن هم فعلا به جدایی فکر نمی کند اما به نظر می رسد که پیشنهاد مالی اغواکننده شیاطین سرخ ممکن است که نظرشان را تغییر بدهد.

رادیو اوندا سرو گزارش داده است که رئال مادرید با پیشنهاد 70 میلیون یورویی درها را به روی جدایی کاسمیرو 30 ساله باز خواهد کرد. در حقیقت رئال مادرید در صورت دریافت چنین مبلغی درها را به روی فروش باز خواهد کرد و بعد از آن نوبت هافبک برزیلی است که تصمیم نهایی را بگیرد. کاسمیرو در سال 2013 با 6 میلیون یورو از سائوپائولو به رئال مادرید آمد. این بازیکن در سال 2014 راهی پورتو شد و بعد از یک سال به رئال مادرید برگشت. کاسمیرو در هر پنج قهرمانی اروپایی اخیر رئال مادرید حضور داشته و به قول آنچلوتی "مثلث برمودا" را در کنار کروس و مودریچ تشکیل داده است اما حضور اورلین شوامنی باعث  شده تا احتمال جدایی وی کم نباشد. 

4125