با اعلام رسمی یوفا؛ سوپرجام اروپا با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد

با اعلام رسمی یوفا؛ سوپرجام اروپا با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ و سویا در مجارستان، سوپرکاپ اروپا را برگزار خواهند کرد. این دیدار در تاریخ ۲۴ سپتامبر (پنجشنبه ۳ مهر ماه) برگزار می‌شود و اکنون به گفته‌ی یوفا بخشی از ظرفیت ورزشگاه برای هواداران دو تیم اختصاص خواهد یافت.

به گزارش فوتبالی، در تاریخ ۱۹ اوت، یوفا ویدیو کنفرانسی با حضور ۵۵ عضو خود برگزار کرد که در آن پیشنهاد شد دیدار سوپرکاپ با حضور تماشاگران برگزار شود اما در این جلسه تصمیم نهایی گرفته نشد اما اکنون تصمیم نهایی گرفته شده است و تا 30 درصد ظرفیت ورزشگاه پر خواهد شد. این تصمیم فقط برای دیدار سوپرجام اروپاست و در سایر رقابت ها همان پروتکل قبلی اجرا خواهد شد.

در بیانیه‌ی رسمی یوفا آمده است که:" کمیته اجرایی یوفا امروز تصمیم گرفت تا اجازه دهد سوپر جام 2020 که در تاریخ 24 سپتامبر در بوداپست برگزار خواهد شد با حضور تعداد کمی از تماشاگران، تا 30 درصد از ظرفیت ورزشگاه، همراه باشد و این تصمیم برای بررسی اوضاع در این شرایط خاص گرفته شده است. طبق پروتکلی که برای تماشاگران مشخص شده است، تمام مسابقات دیگر یوفا باید تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته برگزار شوند، همانطور که این تصمیم توسط کمیته اجرایی یوفا در 9 ژوئیه 2020 گرفته شد."

1470