سویا ۱ - ۲ بایرن مونیخ؛ نصف راه صعود طی شد

سویا ۱ - ۲ بایرن مونیخ؛ نصف راه صعود طی شد

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان هاینکس با پیروزی در خانه سویا قدم بزرگی برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برداشتند. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های سویا و بایرن مونیخ از دور رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان از ساعت ۲۳:۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در نهایت با برتری ۱-۲ بایرن مونید به پایان رسید. 

لحظات حساس بازی 

دقیقه ۲۰: هوملس سانتر ارسالی را خوب دور نکرد تا توپ در جلوی دروازه به سارابیا برسد اما این بازیکن در عین ناباوری توپ را به بیرون زد. 

دقیقه ۳۲: تیم میزبان مزد بازی خوبش را گرفت و سارابیا این بار از موقعیت ایجاد شده استفاده کرد. سانتر ارسالی پشت سر برنات به سارابیا رسید و این بازیکن موفق شد دروازه را باز کند. 

دقیقه ۳۶: خامس رودریگز به جای ویدال که بنظر می رسید مصدوم شده وارد زمین شد. 

دقیقه ۳۷: ریبری توسط خامس صاحب توپ شد و قصد ارسال سانتر به روی دروازه را داشت اما ضربه اش پس از برخورد با ناواس تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا بازی مساوی شود. 

دقیقه ۴۹: وازکز روی همکاری خوب یدر و کوریا نزدیک بود در موقعیتی مناسب قرار بگیرد اما خاوی مارتینز با یک تکل به موقع مانع از رسیدن توپ به وازکز شد. 

دقیقه ۶۶: مارتینز روی سانتر مولر دروازه سویا را هدف گرفت اما دروازه بان این تیم با یک عکس العمل خوب توپ را دور کرد. 

دقیقه ۶۸: ضربه سر تیاگو روی سانتر ریبری پس از برخورد با پاهای مدافع سویا اندکی تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد تا بایرن به گل دوم خودش برسد. 


۲۰۳۱