فروزان: اسماعیلی‌فر با مشاوره من به سپاهان رفت!

فروزان: اسماعیلی‌فر با مشاوره من به سپاهان رفت!

خبرگزاری فوتبالی- سنگربان سابق استقلال و فعلی پارس جنوبی جم در استوری اینستاگرامی، واکنشی عجیب به انتقال دانیال اسماعیلی‌فر به سپاهان داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، ساعتی قبل یکی از بمب‌های بازار نقل و انتقالات تابستانه با پیوستن دانیال اسماعیلی‌فر به سپاهان منفجر شد؛ اسماعیلی‌فر که از دو باشگاه پرطرفدار پایتخت پیشنهاد داشت و حتی شنیده می‌شد در آستانه توافق نهایی با پرسپولیس است، به یکباره امروز با شال زرد سپاهان عکس یادگاری گرفت و قراردادی دو ساله را امضا کرد تا این‌چنین هواداران سرخ‌پوش را غافلگیر کند. 

محسن فروزان سنگربان سابق استقلال که در لیگ نوزدهم و با پایان یافتن دوران محرومیت‌اش به تیم پارس جنوبی جم پیوست، با انتشار استوری پیوستن اسماعیلی‌فر به سپاهان را تبریک گفت و در جمله‌ای عجیب نوشت که این انتقال با مشاوره وی صورت گرفته و فروزان از اسماعیلی‌فر خواسته به دو تیم پرطرفدار نرود!

 دو تیمی که احتمالا مقصود فروزان پرسپولیس و استقلال است؛ جالب این‌که خود فروزان سابقه بازی در پیراهن استقلال را دارد و حتی شنیده می‌شود که شاید در بازار تابستانه بار دیگر به این تیم پرطرفدار پایتخت بپیوندد.

7474