رده‌بندی بهترین تیم‌های اروپا؛ سبقت بایرن مونیخ از رئال مادرید

رده‌بندی بهترین تیم‌های اروپا؛ سبقت بایرن مونیخ از رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ روز یکشنبه مقابل پی اس جی توانست ششمین قهرمانی اروپایی خود را کسب کند و بدین ترتیب صدر جدول رنکینگ یوفا را توانست از رئال مادرید برباید.

به گزارش فوتبالی، تیم باواریایی توانست به دوران صدرنشینی رئال مادرید در رنکینگ یوفا پایان ببخشد. حالا تیم هانسی فلیک 136.000 امتیاز دارد در حالی که تیم زیدان با 134.000 امتیاز دوم است و بارسلونا با 128.000 و اتلتیکو مادرید با 127.000 امتیاز در رده های بعدی هستند.

یوونتوس با 117.000 و منچسترسیتی با 116.000 امتیاز در رده های بعدی هستند در حالی که پی اس جی دیگر فینالیست لیگ قهرمانان اروپا با 113.000 امتیاز در رتبه هفتم جای دارد.

باواریایی ها فصل درخشانی را با کسب سه جام دارند و بدین ترتیب توانستند بالاتر از رئال مادرید قرار بگیرند. رئال به خاطر قهرمانی های اروپایی سالهای اخیرش چندین سال بود که در صدر جدول بهترین تیم های فوتبال اروپا قرار داشت اما ناکامی اروپایی در دو سال اخیر و حذف از یک هشتم مقابل لیون و منچسترسیتی باعث شد تا رئال مادرید فعلا با یک پله نزول مواجه شود. البته سه تا از چهار تیم بالای رنکینگ اسپانیایی هستند و این نشان می دهد که همچنان لالیگایی ها تیم های قدرتمندی به شمار می روند.

4125