حمایت نامزد مهاجم رئال مادرید از پیوستنش به میلان

حمایت نامزد مهاجم رئال مادرید از پیوستنش به میلان

خبرگزاری فوتبالی - آینده لوکا یوویچ مهاجم صرب تردیدهای زیادی را ایجاد کرده است. امروز گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که نامزدش سوفیا میلوسویچ مدل صرب ممکن است که در این زمینه تعیین کننده باشد. در حقیقت به نظر می رسد که نامزد یوویچ از انتقال وی به میلان حمایت می کند.

به گزارش فوتبالی، سوفیا میلوسویچ فعالیت های زیادی در حوزه مدلینگ در کشور ایتالیا دارد و به همین خاطر از این که یوویچ به تیم میلان ملحق شود، استقبال می کند چرا که بدین ترتیب می توانند فعالیت های حرفه ای خود را در کنار هم ادامه بدهند.

میلان اگر در تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ ناکام بماند به صورت جدی به سراغ جذب یوویچ رفته است. ناپولی دیگر مشتری  مهاجم صرب بود که با جذب ویکتور اوسیمهن نیجریه ای از خرید وی عقب نشینی کرد. بازیکن صرب مذاکراتی با نیکو کواچ سرمربی موناکو نیز داشته است چرا که از دوران حضور در آینتراخت فرانکفورت به خوبی این مربی را می شناسد.

رئال مادرید فعلا روی یوویچ حساب می کند چرا که می تواند مهاجم ذخیره بنزما باشد اما فصل ضعیف این بازیکن با ثبت فقط دو گل و دو پاس گل در 806 دقیقه باعث شده تا اگر پیشنهاد خوبی برسد، احتمال جدا شدن وی وجود داشته باشد.

4125