فرعباسی: به پیشنهاد استقلال و پرسپولیس فکر نمی‌کنم

فرعباسی: به پیشنهاد استقلال و پرسپولیس فکر نمی‌کنم

خبرگزاری فوتبالی- دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به پیشنهاد استقلال و پرسپولیس فکر نمی‌کنم و همه تمرکزم را روی بازی نیمه نهایی جام حذفی گذاشتم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، حبیب فرعباسی در مورد بازی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نیمه نهایی جام حذفی مقابل تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: خود را برای یک بازی سخت مقابل تراکتور آماده کردیم و بدون شک با ارائه یک بازی بدون نقص تلاش می‌کنیم به فینال صعود کنیم. می‌دانیم بازی سختی است و تراکتوری‌ها می‌خواهند به فینال برسند، ولی ما هم کوتاه نمی‌آییم. نفت مسجدسلیمان در فصلی که گذشت نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شاید اگر مشکلات مالی وجود نداشت می‌توانستیم بهتر از این هم نتیجه بگیریم.

وی خواهان رسیدگی به وضعیت مالی این تیم شد و تصریح کرد: تیم نفت مسجدسلیمان در فصل جاری مظلوم واقع شد در حالی که توقع می‌رفت به این تیم با توجه به نتایجی که می‌گیرد بیشتر توجه شود. امیدوارم مشکلات تیمی با این همه هوادار حل شود. مسجدسلیمان شهر پُردرآمدی است و حیف است که تیم قدرتمندی نداشته باشد. امیدوارم مسئولان به فکر باشد. ماه‌ها است هیچ پولی نگرفتیم در حالی که هیچ چیز برای تیم‌مان کم نگذاشتیم. حتی در بازی‌های پایان فصل با همه توان بازی کردیم تا حرف و حدیثی باقی نماند، ولی این حقمان نیست که ۸ ماه هیچ پولی نگیریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اینکه گفته می‌شود او مورد توجه دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم. همه فکرم را روی بازی جام حذفی مقابل تراکتور گذاشتم و از جزئیات پیشنهاد تیم‌های استقلال و پرسپولیس خبر ندارم. این موضوع را به مدیر برنامه‌هایم سپردم. اصلا اخلاقی نیست در شرایطی که هنوز بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان هستم در مورد یک تیم دیگر فکر کنم. ولی مسابقات رو به پایان است و باید برای فصل آینده تصمیم تازه‌ای بگیرم. از این رو در صورت صعود به فینال جام حذفی پس از بازی آخر در این مورد تصمیم می‌گیرم.

6641