رئیس یوفا: سیستم تک حذفی لیگ قهرمانان را دوست دارم؛ به زودی درباره آن بحث می‌کنیم

رئیس یوفا: سیستم تک حذفی لیگ قهرمانان را دوست دارم؛ به زودی درباره آن بحث می‌کنیم

خبرگزاری فوتبالی – رئيس یوفا در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده سیستم تک حذفی برگزار شده در لیگ قهرمانان سیستم جذابی است و به زودی آن را برای استفاده در دوره‌های آتی مورد بررسی قرار می‌دهند.

به گزارش فوتبالی، چفرین در گفت و گو با رویترز گفته: باید بگویم که فرمت فعلی یعنی بازی به صورت تک بازی برای خود من جذاب‌تر از دیگر فرمت یعنی بازی به صورت رفت و برگشت است. این یکی ازجذاب‌ترین چیزهایی که است که کرونا برای ما بوجود آورده است. مجبور بودیم اینگونه مسابقات را برگزار کنیم و باید اینگونه پیش می‌رفتیم اما در پایان دیدیم که سیستم جالبی بود.

چفرین در ادامه گفت: حالا اندکی شرایط سخت است تا بازی‌های ۸ تیم مرحله پایانی را (فرمت فعلی) را در تقویم جای دهیم اما دیدیم که مردم به بازی‌های هیجان انگیر علاقه دارند که این هیجان در بازی‌های تک حذفی وجود دارد. هر تیمی می‌تواند تیم دیگر را در لیگ اروپا یا لیگ قهرمانان شکست دهد. بنابراین این مسئله چیزی است که باید در آینده مورد بررسی قرار گیرد. فکر می‌کنم در ماه سپتامبر یا اکتبر باید به طور جدی درباره آن صحبت کنیم. اگرچه بازی‌های کمتری وجود دارد اما اگر درست برگزار شود، ارزش بهتری خواهد داشت. بسیاری از دوستان فوتبالی و غیر فوتبالی‌ام به من پیام داده‌اند که بابت سیستم فعلی هیجان زده‌ شده‌اند.

1101