رئیس یوفا: سه نقشه داریم اما شاید نتوانیم فصل را تمام کنیم

رئیس یوفا: سه نقشه داریم اما شاید نتوانیم فصل را تمام کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر چفرین رئیس اسلوونیایی یوفا در مصاحبه با نشریه ایتالیایی "رپابلیکا" در مورد شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن روی فوتبال جهان صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر هیچ کس نمی داند که شیوع ویروس کرونا چه زمانی به پایان می رسد و به همین خاطر زمان شروع دوباره لیگ های فوتبال در اروپا تا زمان نامشخصی به تعویق افتاده است. چفرین در این باره گفت :" هیچ کس نمی داند که بیماری در چه زمانی به پایان می رسد. نقشه A و B و C را داریم. می توانیم فصل را یا اواسط می (اواخر اردیبهشت، اوایل ژوئن (اواسط خرداد) یا اواخر ژوئن (اوایل تیرماه) شروع کنیم. اگر نتوانیم به هیچ کدام از این سه زمان برسیم، می توانیم بگوییم که فصل را نمی توانیم تمام کنیم."

چفرین در این باره که شاید ادامه فصل به جای شروع فصل آینده برگزار شود هم وجود دارد:"گزینه دیگر این است که فصل جاری را در زمان اوایل فصل آینده تمام کنیم. بدین ترتیب فصل بعدی کمی دیرتر آغاز خواهد شد. باید روی قراردادهای بازیکنان و زمان نقل و انتقالات هم کار کنیم."

رئیس یوفا همچنین احتمال برگزاری بازیها بدون تماشاگر را رد کرد و گفت:" سخت است که بازیهای بدون تماشاگر را تصور کنیم. نمی توانیم بپذیریم که فینال مسابقات اروپایی بدون تماشاگر و بدون حضور هواداران برگزار شود."