اعلام رسمی بارسلونا: پیانیچ مبتلا به کروناست

اعلام رسمی بارسلونا: پیانیچ مبتلا به کروناست

خبرگزاری فوتبالی - سایت رسمی بارسلونا ترکیب تیم را برای فصل 2020/21 آپدیت کرد و در این لیست خبری از میرالم پیانیچ، بازیکنی که به تازگی از یوونتوس به بارسلونا آمده نیست. بارسا باید این لیست را تصحیح کرده و پیانیچ را هم اضافه کند. اکنون مشخص شده که این بازیکن مبتلا به کروناست.

به گزارش فوتبالی، انتقال پیانیچ به بارسلونا با جنجال های بسیاری همراه بود، چرا که بارسا آرتور ملو را بابت این انتقال به یوونتوس داد. ملو از این انتقال راضی نبود و حاشیه های زیادی درست کرد. اکنون باشگاه بارسلونا پیش از آغاز کار میرالم پیانیچ در بارسلونا از او تست گرفته و متوجه شده است که این بازیکن مبتلا به ویروس کروناست چرا که نتایج تست او مثبت از آب در آمده است.

این هافبک بوسنیایی از سال 2016 در یوونتوس حاضر بود و پس از چهار سال این تیم را به مقصد بارسلونا ترک کرد. پیانیچ در حال حاضر 30 سال دارد و باید دید که چه جایگاهی در پروژه‌ی جدید بارسلونا، تحت هدایت رونالد کومان دارد. پیانیچ دیگر جایگاهی در یوونتوس نداشت و به همین علت بیانکونری ها را ترک کرد.

اکنون با مثبت شدن تست کرونای او باید دید که شرایط برایش به چه شکل پیش می‌رود و تا بهبودی کامل باید در قرنطینه باقی بماند و احتمالا تمرینات پیش فصل بارسلونا را از دست خواهد داد.

1470