نماینده مبارکه: نگاه‌مان به ذوب ‌آهن و سپاهان حمایتی است

نماینده مبارکه: نگاه‌مان به ذوب ‌آهن و سپاهان حمایتی است

خبرگزاری فوتبالی- نماینده مبارکه گفت: دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن علاوه بر بحث قهرمانی باید در مسائل اخلاقی و فرهنگی نیز اقدامات بیشتری انجام دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، صبح امروز (شنبه) رئیس و اعضای هیئت رئیسه انجمن خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی استان اصفهان نشستی با پروین صالحی نماینده مردم مبارکه اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار کردند. در این نشست درباره مسائل رسانه‌ای استان اصفهان و راه‌اندازی دفتر انجمن در شهرستان مبارکه صحبت شد. 
صالحی در این نشست با تاکید بر اینکه «رسانه‌های ورزشی باید در فرهنگ‌سازی نقش بیشتری را ایفا کنند» گفت: امثال پوریای ولی و دیگر پهلوانان ایران باید الگو اهالی ورزش باشند. این مهم نیاز به کار ‌فرهنگی دارد و رسانه‌ها می‌تواند در این راه کمک زیادی کنند اما اگر همین رسانه‌ها اگر راه را اشتباه بروند، سایه سیاه‌نمایی باعث انحراف می‌شود.

وی درباره وضعیت ورزش استان اصفهان عنوان کرد: استان اصفهان قطب ورزش کشور است. دو کارخانه بزرگ فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان حامی ورزش حرفه‌ای هستند. 

صالحی راجع به اینکه سپاهان موفق به نتیجه گیری خوب در لیگ برتر نشده و اینکه قرار است مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شود گفت: در انتخاب مدیرعامل این باشگاه دخالتی نداریم. به مدیران متخصص، متعهد و کاردان نیاز داریم. مدیران ورزشی دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن باید علاوه بر بحث قهرمانی، مسائل اخلاقی و فرهنگی راهم مد نظر نظر قرار دهند و به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و پیدا کردن راه‌های کشف و پرورش استعداد‌های ورزشی اصفهان باشند. نگاه ما به دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن حمایتی است.

در این نشست امین کریمیان رئیس انجمن ورزشی نویسان استان اصفهان نیز مشکلات حوزه رسانه، خبرنگاران و عکاسان ورزشی را به گوش نماینده این استان در مجلس شورای اسلامی رساند. 

6641