ذوب آهن یک - سپاهان یک/ دو امتیاز سپاهان ذوب شد/ تارتار دست مورایس را خواند

ذوب آهن یک - سپاهان یک/ دو امتیاز سپاهان ذوب شد/ تارتار دست مورایس را خواند

پایگاه خبری فوتبالی- دیدار دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان با تساوی به پایان رسید

به گزارش فوتبالی،در ادامه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در قالب دربی اصفهان از ساعت 20 به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

شهریار مغانلو در دقیقه 23 برای سپاهان و آرمان قاسمی در دقیقه 36 از روی نقطه پنالتی برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.

سپاهان که لیگ را با دو برد آغاز کرده بود برای سومین هفته پیاپی در کسب پیروزی ناکام ماند تا فاصله‌اش با پرسپولیس در صدر جدول به 3 امتیاز برسد. در آن سو ذوب‌آهن که با مهدی تارتار در دو دربی رفت و برگشت فصل گذشته به یک پیروزی و یک تساوی رسیده بود در این بازی باز هم سد راه سپاهان شد و پنجمین تساوی فصل جدیدش را کسب کرد.

ترکیب ذوب آهن

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی(75-نادرمحمدی)، سید محمد قریشی، پوریا پورعلی، محمد امین درویشی، آرمان قاسمی، سجاد عاشوری(81-امیرحسین صدقی)، امیرحسین جدی، محمد علی فرامرزی، سجاد جعفری(78-صادق بابااحمدی)، محمدرضا سلیمانی(75-بهمن سالاری)

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند- امید نورافکن(69-میلاد زکی پور)، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضاییان، مسعود ریگی، یاسین سلمانی(69-عیسی مرادی)، مانوئل فرناندز(79-محمد قربانی)، فرشاد احمدزاده(79-آریا یوسفی)، محمد علی‌نژاد(46-الویس کامسوبا) شهریار مغانلو

 کارت زرد:

ذوب آهن: محمد امین درویشی(6)، حبیب فرعباسی(2+90)

سپاهان: محمد علی‌نژاد(19)

شرح گل‌ها:

ذوب آهن صفر - سپاهان یک ( شهریار مغانلو، دقیقه ۲۲): روی اشتباه مدافعان شهریار مغانلو پس از یک توپ‌ربایی به قلب دفاع ذوب زد و بعد از فریب دو مدافع توپ با ضربه‌ای آرام و دقیق به گوشه تیر دروازه، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

گل اول سپاهان به ذوب آهن

ذوب آهن یک - سپاهان یک (آرمان قاسمی، دقیقه ۳۵): بعد از خطای پنالتی روی سجاد عاشوری آرمان قاسمی پشت ضربه قرار گرفت و با زدن توپ به سمت چپ پیام نیازمند توپ را به تور دروازه چسباند.

گل اول ذوب‌آهن به سپاهان

خلاصه دیدار ذوب آهن و سپاهان

1470