نگاهی به ترین های لیگ برتر نوزدهم

نگاهی به ترین های لیگ برتر نوزدهم

خبرگزاری فوتبالی- طولانی ترین دوره لیگ برتر بالاخره به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، لیگ نوزدهم تحت تاثیر کرونا تا نزدیکی های ناتمام ماندن هم پیش رفت اما در نهایت لیگ برتر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد. در این دوره لیگ برتر پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی قهرمان شد. پرسپولیسی ها با 17 گل خورده و بهترین تفاضل مثبت 29 در حالی قهرمان شدند آنها 21 بازی را بردند و با 67 امتیاز و14 امتیاز اختلاف  با تیم دوم یکی از با صلابت ترین قهرمانی ها را به دست آوردند.

استقلال نایب قهرمان شد و حالا هواداران این تیم چشم امید زیادی به جام حذفی دارند تا بتوانند در این دوره از لیگ برتر به یک جام دست پیدا کنند. استقلالی‌ها صاحب بهترین خط حمله  لیگ با 54 گل زده شدند.

شیخ دیاباته مهاجم بلند قامت این تیم 15 گل زد تا نشان دهد چه خرید خوبی برای آبی ها بوده و مهدی قایدی هم با 8 پاس گل و 10 گل زده خط آتش آبی ها را تشکیل داده اند. 

از سوی دیگر در جدول بیشترین پاس های گل میلاد جهانی از صنعت نفت آبادان هم حضور دارد که این بازیکن و مهدی قایدی بهترین پاسور های لیگ نوزدهم شدند.

بیشترین تساوی مربوط به تیم نفت مسجد سلیمان است این تیم با 17 مساوی نشان داد حتی مقابل تیم های قدرتمند هم میدان را خالی نمی کند.

بیشترین باخت و گل خورده نصیب شاهین شهرداری بوشهر شد . آنها تنها 22 امتیاز کسب کردند و  57گل خوردند و 16 بازی را هم واگذار کردند تا به لیگ یک سقوط کنند.



6621