احتمال برگزاری سوپرکاپ اروپا با حضور تماشاگران

احتمال برگزاری سوپرکاپ اروپا با حضور تماشاگران

خبرگزاری فوتبالی – ممکن است دیدار سوپرکاپ اروپا با حضور محدود تماشاگران در مجارستان برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، سایت اسکای اسپورت ایتالیا تصمیم گرفته تا به هواداران اجازه دهد در دیدار سوپرکاپ اروپا که در تاریخ ۲۴ سپتامبر (پنجشنبه ۳ مهر) در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

در حال حاضر تکلیف قهرمانی هیچ‌کدام از دو رقابت لیگ قهرمانان و لیگ اروپا مشخص نشده. در لیگ اروپا اینتر میلان ایتالیا و سویای اسپانیا به فینال رسیدند و جمعه شب دیدار فینال را در آلمان برگزار می‌کنند تا یک طرف دیدار سوپرکاپ اروپا مشخص شود. در لیگ قهرمانان هم پاریسن ژرمن شب گذشته لایپزیش را شکست داد تا به فینال برسد اما باید منتظر نتیجه بازی بایرن مونیخ و لیون باشد تا حریفش در فینال مشخص شود. این فینال روز یکشنبه برگزار می‌شود و تکلیف سمت طرف دیگر سوپرکاپ اروپا هم مشخص خواهد شد.

در همین زمینه گزارشگر شبکه اسکای اسپورت اعلام کرده دیدار سوپر کاپ اروپا که در ورزشگاه فرانس پوشکاش برگزار می‌شود ممکن است با حضور ۳۰ درصدی هواداران برگزار شود. خبرنگار اسکای اسپورت گفته تصمیم برگزاری بازی با حضور تماشاگران تا چند روز آینده رسما اعلام خواهد شد.

نکته جالب عدم حضور تیمی از لیگ برتر انگلیس (به عنوان یکی از ۵ لیگ معتبر فوتبال اروپا) در دو فینال است زیرا از ۴ کشور دیگر نمایندگانی در این مرحله وجود دارد.

1101