رشیدی: اهمیت دیدار با شاهین برای استقلال زیاد است

رشیدی: اهمیت دیدار با شاهین برای استقلال زیاد است

خبرگزاری فوتبالی- دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال تاکید کرد آبی پوشان باید برای هر بازی تمرکز لازم را داشته باشند و الان فقط به دیدار با شاهین فکر کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، منصور رشیدی در مورد دیدار هفته پایانی لیگ برتر که استقلال باید به مصاف شاهی بوشهر برود، گفت: سقوط شاهین به دسته پایین‌تر مشخص شد و این تیم خوب و قدیمی فوتبال کشورمان به لیگ یک سقوط کرد بنابراین هیچ انگیزه‌ای برای این تیم باقی نمانده اما برای استقلال این بازی حکم مرگ و زندگی را دارد.

وی ادامه داد: آنها باید این دیدار را با موفقیت به پایان برسانند تا هم به لیگ قهرمانان صعود کنند و هم به نایب قهرمانی در لیگ نوزدهم برسند. حال باید ببینیم با توجه به اینکه چند روز بعد از دیدار برابر شاهین بوشهر، استقلال باید به مصاف پرسپولیس برود، مجیدی با چه ترکیبی به میدان خواهد رفت. آیا محتاطانه این دیدار را برگزار خواهد کرد یا با تمام قوا به مصاف شاهین خواهد رفت.

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: این روزها همه از دربی صحبت می‌کنند و همه چیز تحت تأثیر این دیدار قرار گرفته است. امید می‌رود که مجیدی و بازیکنانش تمرکزشان بر روی بازی برابر شاهین بوشهر باشد و با فکر دربی به مصاف شاهین نروند که این مسئله باعث خواهد شد نتوانند بازی همیشگی خود را ارائه دهند.

7575