جنگ نایب قهرمانی و کسب سهمیه/ استقلال، تراکتور، سپاهان و فولادخوزستان کدام یک خوشبخت می‌شوند؟

جنگ نایب قهرمانی و کسب سهمیه/ استقلال، تراکتور، سپاهان و فولادخوزستان کدام یک خوشبخت می‌شوند؟

خبرگزاری فوتبالی- لیگ نوزدهم با تمام نقاط قوت و ضعفی که داشت پنجشنبه شب به پایان می رسد.

به گزارش فوتبالی، ساعت 20:45 پنجشنبه سوت 8 بازی هفته سی ام و پایانی لیگ برتر به صورت همزمان به صدا در می آید. تکلیف قهرمان چند هفته پیش روشن شد و پرسپولیس برای چهارمین مرتبه پیاپی قهرمان لیگ برتر شد.

سقوط شاهین بوشهر به لیگ یک قطعی شده و تیم های پارس جنوبی جم، ماشین سازی، پیکان و سایپا برای بقا تلاش می کنند اما جنگ تیم های بالا نشین جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و نایب قهرمانی لیگ برتر همچنان حساسیت بالایی دارد.

استقلال و تراکتور 50 امتیازی هستند، سپاهان و فولاد خوزستان 48 امتیازی هستند و به ترتیب از رتبه دوم تا پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

اما فولاد خوزستان و تراکتور حساسترین بازی هفته آخر را برگزار می کنند.

تراکتور می تواند در صورت پیروزی برابر فولادخوزستان و امتیاز از دست دادن استقلال در بازی مقابل شاهین بوشهر نایب قهرمان شود، فولادخوزستان هم می تواند در صورت شکست دادن تراکتور به شکست استقلال برابر شاهین بوشهر و شکست سپاهان برابر پیکان امیدوار باشد تا نایب قهرمان شود.

رقابت تیم های استقلال، تراکتور، سپاهان و فولاد خوزستان در هفته پایانی می تواند یکی از دیدنی ترین هفته های  پایانی تاریخ لیگ برتر را رقم بزند و چهار تیم برای نایب قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا لحظه ای عقب نشینی نخواهند کرد. 

9697